Selamat Datang Ke Blog Saye.....Tinggalkan Komen Dan like...Pandai datang skali pandailah datang lagi yer...K bye

Isu Bese

Urgh!!!!.....Kebelakangan ni aku sibuk buat homework buat design baju n buat logo fuihhhhh!!!!!!!! dan tak sempat melakukan tugas atopon hobi aku iaitu mengedit gambo.....aku cari jln....so aku buang mse buat homework......homework dikemudiankan hobi diutamakan...hahaha....pepatah baru siot!!!!


Wooo.......canon woo....my fevret


Kembar seiras hehehehe.......


Promoter ....... ni susah skit


Hasil lukisan budak lelaki...huh!!!!!


Avatar ngah tunjuk duit syiling baru tuh


Tron Legacy versi aku hahahahah


So....inilah hasil ciptaan atopon gambar yang aku edit heheheh.........nak edit emang susah tapi ble da edit hati terase senang dan puas...........tapi setakat ni pic baru xde agy.....so susah na edit....aku hanyer menunggu mse fren aku send gambar member batuttah B.U.M batuttah unlimited muse........akan ku teruskan perjuangan ni
Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hak Milik Hazio Zahin'z