Selamat Datang Ke Blog Saye.....Tinggalkan Komen Dan like...Pandai datang skali pandailah datang lagi yer...K bye

Bangge Seminit

erm....agaknyer bpe lme dah aku dok asrama yep bpe ary ni??????..........takyah citer r ... heheheh....apepon aku sonok dok sne......sedar x sedar dah msk Ujian Penilaian 1.....dan sedar tak sedar jugak......ader org di sebalik bayangan aku....huh!!!!!!.....x sangke org yg cantik paras rupa boleh jatuh hati kpd aku yg x seberapa ni.......heheh...ayat jiwang x leh bla.......tima kasih kerna berkongsi kasih dgn saya.......erk!!!!! kecim agy nor.....g blajaq gi  blajaq...hahahhaha...tu jer aku nak cite......

PENGAJARAN:Setiap makhluk yg idop di dunia ni serba kekurangan namun Allah tetap berinya rezeki dan      nikmat tapi kalo kite...kite pasti akan ejek,hine atau sindir makhluk Allah tersebut
Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hak Milik Hazio Zahin'z