Selamat Datang Ke Blog Saye.....Tinggalkan Komen Dan like...Pandai datang skali pandailah datang lagi yer...K bye

SEKOLAH BAHARU BAGI AKU

SEKOLAH MENENGAH SAINS BAGAN DATOH

LOGO SEKOLAH


RUMAH GURU


PEMANDANGAN DARI LUAR



So,inilah sekolah yang aku pilih.....huhuhu......pada mulanya sonok sangat nak masuk aduss...tetibe sedey tuk meninggal keluarga........tapi dah lame kelamaan sudah mul a seronok .... erm pasainyer:
dpt kwn baru
abg form 2 baik2

Citer pasai buli ... erm...stakat ni blum wujud lagy depan mate aku.....alhamdulillah syukur pd Yang Maha Berkuasa ALLAH Subhanallah Taa'la

Aku join taekwando....erm...seronok tapi sakit.....perghhh tak tahan lah nak angkat kaki lagi dah....heheheh....
makanan di sini boleh tahan...kengkadang ade yg sedap kengkadang ade yang x memuaskan hati huhuhu.......
AKU BERHARAP DPT NOMBOR 1 DLM KELAS IBNU BATUTTAH


Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hak Milik Hazio Zahin'z