Selamat Datang Ke Blog Saye.....Tinggalkan Komen Dan like...Pandai datang skali pandailah datang lagi yer...K bye

ABG YG RAPAT DENGAN AKU DI SABDA

ABG ADIE

https://www.facebook.com/adihamka


Inilah Abg senior yg paling rapat dengan aku.....jarang ade abg senior yg belom knl aku sepenohnyer boleh bagi aku mee sedap.....sedap SIOT!!!!!!!!!!!

BIODATA

Nama yg jarang didengar

Merupakan Anak Jati Kuala Lumpur...Bandaraya Tercinta.....hehehhehehehe

Berusia 14 tahun iaitu tua setahun dari aku

Hensem lah jugak...hehheheh...(AKUXPANDAIMENILAIDIRISESEORANG)

Punyer lah die sedorm ngn aku baru seminggu nmpak baru bermula sesi suai knl...hehehhehe...aku mne nak sedo...tumpu pd diri sendiri lah.....ape2 pon....tnx abg adie kerana menyayangi saye walopon blom knl sepenohnyer......arap lps die dah bagi mee sedap bagilah maggi ruski plak yer...hehehhehe...jasamu akan ku kenang



                  
Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hak Milik Hazio Zahin'z