Selamat Datang Ke Blog Saye.....Tinggalkan Komen Dan like...Pandai datang skali pandailah datang lagi yer...K bye

A FATHER TO BE LOVED AND HUGGED


Baru baru ni aku msk peraduan yg dianjurkan oleh David Teo  iaitu peraduan Saya Sayang Papa.....Aku tengok berminta....ermm senang jer tinggal hantar foto and then tunggu undian.....aku harap aku boleh menang ....itupun kalo boleh coz saat saat akhir baru aku nak masuk kawan aku suggest..huhuhuhu...but seriuosly aku sayang abah aku.........apapun yang terjadi kau selalu ada disisiku...takkan ku mengahancurkan harapanmu.....
Abah salu bawak aku melancong.......so minat aku dlm perlancongan amat mendalam apapapun 
SPECIAL THANKS TO MY LOVING AND COURAGE FATHER

I LOVE YOU FATHER MORE THAN MY LIFE

Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hak Milik Hazio Zahin'z