Selamat Datang Ke Blog Saye.....Tinggalkan Komen Dan like...Pandai datang skali pandailah datang lagi yer...K bye

BUDAK HOTZ


Kat Fesbuk ramai kawan aku yg hotz.....sekali mereka update status mesty ramai yang likes......bile dipandang dengan due2 belah mate...kengkadang status budak hotz selalu berdasarkan sindiran.....adakah org suke like status yg membuatkan org lain KECIK HATI ..... kalo org like memang org yg like pon menyokong ap yg budak hot tu buat......aku menulis ni bkn sbb aku x suke tapi jadilah budak hot yg dapat menggembirakan orang lain dgn status yg cantik.......bkn status ngebom sne ngebom sni...kengkadang aku fikir tidakkah org yang kite perli ato sindir tu x marah atau kecik hati kat kite....mereka pon ade perasaaan.....pandang lah menggunakan due2 belah mate ALLAH yg maha berkuase sudah beri kite 2 mate..jgn lah pandang menggunakan sebelah mate.........
KEPADA SESAPA YG BACE NI JGN KECIK HATI.....AKU BUKAN BUDAK HOT TAPI AKU BANGGA DAPAT JADI DIRI SEBENAR DI REALITI

Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hak Milik Hazio Zahin'z